.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: نگذاریم مردان دولت در درگاه برخی فرصت طلبان قربانی شوند.
به گزارش شمال نیوز  ، عبدالوحید فیاضی در مراسم تودیع خود افزود: معلم سرمایه ملی و زوال ناپذیر است که باید گرامی داشته شود.وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم فضای حاکمیت استان با برخی تمایلات فزون خواهانه مکدر شود تصریح کرد: مردان دولت نباید در درگاه دولت عدالت محور به واسطه تمایلات فروزن خواهانه برخی افراد ، قربانی شوند.

وی با اشاره به اینکه این هشدار به جامعه ولایی و اصولگرایی وارد است یادآور شد: صرفا مربوط به آموزش و پرورش نیست و نباید اجازه دهیم این مسئله در دولت احمدی نژاد اتفاق بیفتد.وی با اشاره به برخی از شاخص های رشد در آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت : افزایش رشد شاخص فنی و حرفه ای و کاردانش از 33 درصد در سال 84 به بیش از 37 درصد در سال جاری ، افزایش قبولی پایه اول دبیرستان از 77 درصد به 88 درصد ، کسب رتبه دوم کشوری در روند کیفی دوره ابتدایی ، استخدام هزار و 500 فرزند شهید، جانباز و ایثارگر ، برگزاری کنفرانس بین المللی ریاضی با حضور مهمانان ویژه داخلی و خارجی و کسب رتبه برتر بزرگداشت مقام معلم از جمله این موارد است.

فیاضی خاطرنشان کرد: با مدیریت بر منابع انسانی و جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی بالغ بر 26 میلیارد تومان طی سه سال گذشته صرفه جویی شد.

استاندار مازندران در این مراسم گفت: تودیع و معارفه بر ارزش های انجام وظیفه مبتنی است.سید علی اکبر طاهایی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی محصول خدمت قلب مطمئنه است که در وصیت نامه امام راحل احصا شده است.

وی با بیان اینکه کارگزاران نظام در همه سطوح باید وصیت نامه امام را سرلوحه امور قرار دهند یادآور شد: انقلاب بر اسراری مبتنی است که همه آن اسرار را به درستی نمی دانیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه عزم جدی برای اجرای مصوبات سفر دارم تصریح کرد: یکی از این مصوبات ایجاد خانه علم بهشهر است.وی با بیان اینکه معتقد نیستم که مدیرکل آموزش و پرورش در فصل زمستان تغییر کند افزود: این تغییر باید در بهار یا تابستان انجام می شد اما خواست وزیر بر تغییر بود.

در ادامه محمد علی امیری مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران گفت : برای سکانداری این دستگاه عظیم به نظرات ارزشمند تمامی فرهیختگان نیازمندیم .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران دارای مقام و رتبه بالایی در سطح کشور است افزود : خوشحالم به عنوان یک سرباز می توانم در صحنه تعلیم و تربیت مازندران نقش آفرینی کنم .

وی با اشاره به اینکه هیچ مدیری نمی تواند با تکیه بر گروه و قشری خاص مدیریت کند تصریح کرد : اساس اسلام محبت است و بدون عطوفت و مهربانی هم نمی توان تعلیم و تربیت را انجام داد .

خاطرنشان می شود در پایان این مراسم با اهداء حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش عبدالوحید فیاضی به عنوان مشاور وزیر در امور آموزشی و پرورش منصوب و محمد علی امیری به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش مازندران معارفه شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علیرضارشیدی 25 دي 1389
بالاخره وزیر بعدازکشاقوس فراوان توانست فیاضی رابردادفیاضی هم رفت ولی خودمانیم ،عجب سمجی بود دم به تله نمی دادظاهراخیلی مایل بود بماندومی گفت :((اطرافیان وزیر اوراتحت فشار گذاشتند والاوزیر مایل نبود مراعزل کند)) حالا مدیرنیستی بگوآنچه میخواستی بگی که حرفهای معلمان شنیدنیست .
نا شناس 25 دي 1389
او را به نیکی می شناسم در این مراسم چشمان بسیاری به اعتراف نشسته بود . فیاضی مجسمه ادب و نجابت بود هر چند بی حرمتی ها با او شد . زحمات شبانه روزی مرد به جا مانده از دفاع مقدس از یادمان نخواهد رفت . البته جای سپاس است که مدیر کل جدید نیز علیرغم دندان تیز کردن ها و نگاه قشری بعضی ها تعهد کرد مرد کار باشد و انصاف . ظاهرا از نظر اخلاق بعد از حاجی آقایی و فیاضی می تواند رکورد بزند . اگر ناچار نباشد خدمت را از روستای خود و از برادرش شروع کند که فساد برای مدیران از همینجا شروع می شود کار اشتباهی که فاضلی و فیاضی در انتخاب روسای دفتر به انجام رساندند.
مهدی قنبرزاده 25 دي 1389
آقای ناطق:دست از سر مردم مازندران بردار.تاکی و تاکجا.والله خدایی هست چراباور نمی کنید.قلدرمآبی به سرآمد.درایام فتنه کجابودید.؟نگاه شمابه سمت کدام قبله بود؟مثل ارباب خود سکوت کردید.چرا؟حالابه یاوران راستین ولایت می تازید؟«نامردی معاویه باخونتان عجین».آقای شجاعی شمادیگه چرا؟نیروی ناب انقلاب ناسیونالیست نیست.همپیالگی با فءودالیست ها مبارک باشد.صدرحمت به همکار اصلاح طلب شماکه حرمت انسانی را پاس داشت
جواد داودی 25 دي 1389
حیف شد که فیاضی رفت. مازندرانیها در نخبه سوزی سابقه ای طولانی دارند.
انشاالله موفق باشد.
نا شناس 25 دي 1389
متاسفانه سی واندی سال از انقلاب گذشت ،تازه پست گرفتن شدن منبع درامد اقایون،کاش کسی پیدا شود که برای پیشرفت ملت کاری کند.انقدر به صندلی ریاست محکم می چسبند که خانم های ما با ان شدت روسریشان را نگه نمی دارند.
زینی 25 دي 1389
آ؟قا؟ببخشید!!شماهمان نقاد؟!!!!؟بی کفایتی های آقای فیاضی نیستید؟منافع تان نچربید!شدید طرفدارش؟!عجب کاری می کند مال دنیا؟!ای ول!پست شیرین !ومنافع چکارکه نمی کند!؟؟مردباش بذارفیاضی فیضش راببرد..تابودازشماخیرندید!!چپه اش!!کردید لذتش راببردوحالش راببرد....
محمدي 26 دي 1389
فياضي ازمديران خوب استان بود شايسته بود به خدمتش ادامه ميداد.
اندرواژ 26 دي 1389
ضمن خسته نباشی به آقای فیاضی بابت زحمات طاقت فرسای آموزش و پرورش که واقعا پیر کننده است به آقای امیری خوش آمد می گویم و انتظار میرود که اشتباهی که جنای فیاضی در گماردن مسئول دفتر انجام داده رو انجام ندن شخصی رو انتخاب کنن که اولا با ادب و واقعا یک فرهنگی باشد ثانیا طریقه برخورد با همکار فرهنگی و ارباب رجوع را در حد بسیار بالا بداند
نا شناس 26 دي 1389
مشکل فیاضی حرافی او و نداشتن صداقت و تدبیر و باجدهی به سیاسیون و صاحبان قدرت و عدم پذیرش پابرهنگان جامعه و گوش دادن درد دل انها بود. در اصل به بی پناهان خیانت کرد
علی 26 دي 1389
فیاضی مرد نیک وبزرگوار وبا غیرت بود درود و سلام خدا برشما حاج آقای عزیز ناراحت مباش نامردان چوبش را خواهند خورد...خدا با صابرینه ولعنت خدا بر ظالمین.آقای امیری به خداوندی خدا اگر حرفهای شجاعی و ابراهیمی را بگیری عذاب خداوندی نصیبت میشه .فقط نصیحت بود..
نا شناس 26 دي 1389
با رفتن فیاضی مطمئنن خیلی ها قدر او را خواهند دانست .امیدوارم با گرفتن سمت جدید باز هم در مازندران حضور داشته باشد.واقعا" نمی دانم چرا ما مازنی ها چشم پیشرفت هم ولایتی های خودمان را نداریم
نا شناس 26 دي 1389
فیاضی ناعادلانه کار می کرد. هدفش سیاسی بود و اخذ رای در نور و محمودآباد و به همین خاطر بیشتر منابع در آموزش و پرورش راهی این دو شهر می شد. واقعا در مرموزی نخبه بود.
رضا روزبهی 26 دي 1389
هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده ی عالم دوام ما
اقای فیاضی خسته نباشید برای ما مردم عادی مه پشتوانهی جز شما نداشتیم رفتن شما خیلی سخت بود و با ایمانی که در شما دیدییم مطمئنیم لحظه ای از مبازه با سران زر زور و تزویر بر نمی دارید.امیدوارم در مسئولیت جدید در تهران هم یاوری برای بی پناهان باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.